Superbrugsen i Juelsminde og OK-Benzin støtter JIF

Sponsoraftale med Superbrugsen i Juelsminde og OK-Benzin

JIF har en sponsoraftale med Superbrugsen i Juelsminde og OK Benzin, som går ud på, at klubben får 6 øre pr. liter tanket benzin eller diesel, når der tankes på et OK Kort, der er tilknyttet JIF’s sponsoraftale. Et ny-tegnet OK-kort giver en bonus på 200 kr., når der er tanket for 500 liter benzin/diesel.

Indtjeningen går udelukkende til aktiviteter i Ungdomsafdelingen - derfor kan DU være med til at støtte JIF, hvis du får et OK-kort eller hvis du allerede har et, kan du få det tilknyttet JIF's sponsornummer.

Det koster ingenting at få et kort, og det koster heller ingenting at få ens nuværende kort flyttet til JIF's sponsornummer - og man kan beholde sin PIN-kode.

Hvis du ønsker at få et nyt kort eller få flyttet dit kort, kan du bruge folderen der hænger i klubhuset eller gå ind på OK's hjemmeside her:

JIF's sponsornumner er 558739

Et par gange om året afholder OK benzin arrangementer ved Superbrugsen i Juelsminde, hvor det typisk er JIF's ungdomshold (med forældre), der skal prøve at få tegnet nogle nye OK-kort eller få flyttet eksisterende kort over på JIF's sponsornummer. Som modydelse får ungdomsholdene "en lille skilling" af JIF til deres hold.

JIF's bestyrelse